dimecres, 6 d’abril del 2011

El representent per el concurs de lectura en veu alta.

1-Ricardo:Perquè mai he anat a un concurs i li fa il·lusió i per això vull anar a llegir. 2- Clarenç: Perquè m'agrada llegir i vull practicar i aprendre. 3- Marc: Perquè l'any passat eren les semifinals vaig guanyar les votacions però de part dels mestres no i aquest any seria un Honor representar a l'escola. 4- Èric: Perquè m'agrada llegir. 5-Natxo: Perquè la veritat no volia que em votessin però ja que m'han votat perquè m'agrada llegir, però que vol que vagin o el Marc o l'Èric. EL GUANYADOR HA ESTAT EL... MARC!!! FELIÇITATS MARC!! A continuació us passem les imatges, quina emoció!!!!!!!! Feu click aquí











'

3 comentaris:

  1. Ha estat un bon moment! Felicitats al guanyador! :D
    Ens veiem aviat nois, cuideu-se i feu feina! *El tiempo pasa sortirà molt bé!

    Una abraçada!

    CLARA

    ResponElimina
  2. David Beltrán i Dumont18 d’abril del 2011, a les 2:47

    APAAA, MARCCCC!!!

    FELICITATS!! NO SABIA QUE REPRESENTAVES A L'ESCOLA AL CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA!! ESTIC CONVENÇUT QUE HO FARÀS FANTÀSTICAMENT BÉ!! Utilitza aquell to i aquella gràcia que vas tenir, amb l'Ariadna, a "NOTES I GOTES", val? Molta mer... Dic, molta SORT!! HEHEEHE!!

    ResponElimina
  3. Moltes gracies David i Clara. Ho he fet com vosaltres m'eu ensenyat.
    Sempre tindre aquesta gracia. To prometo.
    I gracies a la classe per ajudar-me apollar-me en aquesta dura lluita.

    Moltes gràcies!

    ResponElimina